Corre

Corre

dilluns, 20 de gener del 2014

Superat l'objectiu, no em poso límits (20/01/2014)

Hem superat l'objectiu previst de 6.000 euros.

Molt content d'haver-ho aconseguit, i vull manifestar un cop més, juntament amb l'Hospital de Sant Joan de Déu, el meu agraïment.

Molt content i agraït a tothom d'haver arribat a 7.026 euros (5.026 directes a través de migranodearena, i 2.000 de la Zurich) tres mesos després d'haver engegat el projecte. Però no satisfet. Se'n necessiten molts de diners per ajudar a la recerca sobre la diabetis dels nens. Com més millor. I no pararé de fer tot el soroll que pugui per seguir sensibilitzant el meu entorn, la meva família, els amics, els coneguts, els desconeguts...a tothom. Ara no em poso límits.

Per col·laborar amb el teu gra de sorra: http://www.migranodearena.org/miquelpucurull1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada